Ga naar hoofdinhoud

Na oplevering gaat de onderhoudsperiode van 3 maanden in. Tijdens het inrichten van uw woning kan het voorkomen dat u nog zaken tegenkomt welke nog enige nazorg nodig hebben. Dit kan bestaan uit bijvoorbeeld een deur die gaat klemmen of een raam dat een beetje aansleept.

Gedurende de onderhoudsperiode van 3 maanden kunt u de punten hieronder opschrijven en op het einde van de onderhoudsperiode kunt u het formulier opsturen naar Ooms Bouw ter attentie van Aftersales.

Voordat de aangemelde servicepunten worden hersteld wordt er aan de hand van de garantieregeling beoordeeld of de punten onder de herstelgarantie vallen. De servicedienst van Ooms Bouw maakt met u een afspraak voor het nalopen van de ingezonden punten.

LET OP:

  • Beschadigingen welke na de oplevering gemeld worden vallen niet onder de garantie.
  • Voor ernstige problemen zoals lekkage of uitvallen verwarmingsketel kunt u Ooms Bouw of rechtstreeks met de installateur bellen, de telefoonnummers staan op de lijst in de meterkast.

    **Gebruik minimaal Internet Explorer 10 of gebruik Google Chrome. Ondervindt u problemen? Neem gerust contact op.

    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

    Ooms Bouw & Ontwikkeling bestaat 111 jaar!
    Ooms Bouw & Ontwikkeling bestaat 111 jaar!